چه جوری میشه خوشحالت کرد!


" این خیلی مهمه. این که چه جوری میشه خوشحالت کرد."

+ دنیا بد و دردناک و مزخرفیه شاید، اما خوبیش به اینه که بین این همه آدم که شاید جز خرت و پرت های عالم بشریت هستن، کسی پیدا می شه که دوست داره و آرامش عجیبی بهت می ده یا حتی به این فکر می کنه که " چه جوری میشه بیشتر خوشحالت کرد"

+ حوصله ام سر رفته همراه با خروار ها تنبلی و کسالت . هنوز اتاقم رو مرتب نکردم و همه چیز به هم ریخته است ، حتی به هم ریخته تر از اون چیزی که بشه فکرشو کرد.

+ امروز باید برم یکی از این مراسم ختم انعام و این چیزا! آخرین باری که رفته بودم کی بود؟ یادم نیست ، ولی حوصله یه چنین جمعی رو ندارم. از همه خنده دار ترش اینه که اون جا کلی خانم های مسن پیدا می شه که می خوان پسراشون رو زن بدن و دختراشون رو آب کنن و وقتی خندم می گیره که آدم نمی دونه اون پسر یا دختری که همچین کم سن و سال نیستن دارن اون بیرون چیکار می کنن.

+ Je lis. J'ecris. Je souris….

+

How the winds are laughing

They laugh with all their might

Laugh and laugh the whole day through

and Half the summer's night

دونا دونا جوان بائز باز هم ذهنم را آرام کرد. من ریتم این آهنگ را دوست دارم بی نهایت.

+ خوابم میاد!

+ من کیف کوله پشتیمو خیلی دوست دارم! در واقع یه لپ تاپ بک پک ه! چه اسم باحالی وقتی به فارسی می نویسم!

+دلم آیس پک می خواد

+این سرفه لعنتی چرا خوب نمیشه! شهرزاد...

نظرات

پست‌های پرطرفدار