به شکمتان احترام بذارین در راستای سوسیس و کالباس کیلو چنده



- آخرش این "سوسول بودن" * در غذا خوردن کار دستم می دهد، در این حد که بعدش بایدبروم لیتر لیتر آهن و بقیه مواد معدنی و ویتامین ها رو تزریق وریدی کنم.

البته فکر می کنم که با علاقه غذا خوردن خیلی مهم باشه تو جذب مواد مورد نیاز بدن آدم، یا وقتی که هر فردی بنا به اتفاقات درونی خودش و سیستم طبیعی بدنش به یه سری غذا ها تمایل بیشتری داره نباید مورد تهمت "سوسول بودن " قرار بگیره. این دقیقن مثل عقیده و نظر ما در مورد رنگ ها یا انتخاب پوشش می مونه ، وقتی چیزی اجباری بشه خب نتیجه عکس می ده.

از طرف دیگه من به این قضیه کاملن اعتقاد دارم که شکم آدم سطل زباله نیست که هر چیزی که روش مارک خوشمزه بودن هست بریزیم توش، یک کم باید به معده و سایر اعضای دستگاه گوارش احترام گذاشت.

همه ی این ها که گفتم یعنی الان خیلی گرسنه هستم چون شام چیزی داشتیم که دوست نداشتم، از طرفی تو کتم هم نمیره که سوسیس یا کالباس بخورم!

احتمالن باید برم و مثل امروز صبح بساط تخم مرغ نیم بند راه بندازم با پنیر و مغز گردو و نون بربری داغ.

- گاهی وقتا مثل امروز خیلی غریبی می کنی! دیگه این کار رو نکن، باشه؟

- یه نقاشی دارم می کشم که آزارم میده، هر وقت میام سرش می شینم ، حالم بد میشه

-کار طراحی و جلد و اینا زیته هم تموم شد، امروز حس غریبی داشتم ! به خدا راست می گم ...نخند به من





* از من ناراحت نشو ولی به قول خودت!

نظرات

  1. دو راه داری یا بری غذا مناسب خودت بخوری یا غذا نخوری بری آمپول بزنی
    ولی جان من غذا نمی خوری دیگه سر ما داد و بیداد نکن

    پاسخحذف
  2. بری سربازی درست میشی :)

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های پرطرفدار