نمایشگاه آثار حبیب فرج آبادی



چند مدتی هست که دیدم توی 360 یاهو ، دوستانی که به نوعی هنرمندن یا هر توانمندی دیگه ای دارن ، آثار خودشون رو در قالب نمایشگاه طی مدت مشخصی در معرض نمایش می ذارن و خب در نوع خودش جالب هست و راه خوبی برای استفاده از فضای نت برای ارائه ، آشنایی ، نقد و تحصین شدن هست.

این بار هم یکی از دوستان ، حبیب فرج آبادی ، نمایشگاهی از طراحی هاش رو در بلاگ 360 یاهو قرار داده، شما هم می تونین برین ببینین و نظراتتون رو براش بنویسین، حتی اگر عضو 360 یاهو هم نباشین ، حداقل می تونین برین ببینین و لذت ببرین.

نمایشگاه آثارش هم از اول تا دهم آذر ماه توی بلاگ خودش هست.

برای رفتن به صفحه روی لینک مستقیم کلیک کنین.

نظرات

  1. تو خیلی ناقلایی! می دونستی من می خوام بیام اینجا کامنت بنویسم به جای اینکه گوسفند قربونی کنی سه تا کار کردی:
    1/ نظرات رو تاییدی کردی
    2/ اون حروف اسپم گیر رو گذاشتی
    3/ حتما باید اکانت گوگل داشته باشیم تا کامنت بزاریم.
    حالا من بهت توصیه می کنم که حداقل گزینه های شماره 2 و 3 رو برای کامنت دونی بردار. شرط می بندم حتی فرهاد کوه کن هم اگر بود ترجیح می داد بره کوه بکنه تا اینکه کامنت بزاره!
    این شیوه نمایشگاه هم جالبه. البته هرگز جای گالری واقعی رو پر نمی کنه ولی حرکت قشنگیه.
    (من ایرانی نامه هستم و متشکر از اینکه وبلاگ من رو می خونی)

    پاسخحذف
  2. سلام جناب "ام" من شما رو می شناسم؟

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های پرطرفدار