بیا من پر از واژه ام ، مرا بخوان

من بخوان ام پر بیا از مرا واژه

بخوان من پر بیا واژه از مرا ام

واژه ام بیا پر بخوان از من مرا

واژه از من پر بیا بخوان ام مرا

مرا بخوان ام پر از من واژه بیا

بخوان بیا پر از ام واژه من مرا

بیا از واژه پر مرا بخوان من ام

واژه بخوان مرا بیا از من پر ام

بخوان از من بیا ام پر واژه مرا

پر از من واژه بخوان ام مرا بیا

بخوان پر ام مرا واژه من از بیا

بیا من پر از واژه ام ، مرا بخوان.

... و عشق بازی با تو شبیه بازی با واژه هاست وقتی تو نظم واژه ها باشی

23-7-86

انتظار عذاب دهنده و کشدار در یک بعد از ظهر پاییزی نسبتا گرم که انگار خورشید شوخی اش گرفته باشد...

و لحظه ی دیدار چه دور از دسترس...چه ناگهانی و چه لذت بخش خواهد بود

با تو در سایه ی نگاهت هنگامی که خورشید با چشمانم بازی می کند.

تشعشع صورتی رنگ در ساعت چهار بعد از ظهر ! خورشید برای من در این ساعت طلوع می کند.

وقتی هستی ...دیگه بسه! اومدی!

ساعت 15:29

طلوع به وقت...

نظرات

ارسال یک نظر

پست‌های پرطرفدار