تیلدا متولد شد... سوم خرداد 87


امروز تیلدا متولد شد ، بالاخره بعد از چهار سال و هشت ، نه ماه از ذهنم اومد بیرون و شخصیت پیدا کرد ..نمی دونم عمر تیلدا چقدر طول می کشه اما دوست دارم ادامه بدم ، هیچ هم سرش اصرار نمی کنم به این دلیل که می دونم همونقدر که زمان به من اجازه بده و ایده هام به من اجازه بدن با تیلدا پیش می رم و اگه یک وقت ننویسم و نکشم و ادامه ندم به این دلیل نیست که دلمو زده و فراموشش کردم ، به این دلیل هست که حس می کنم با ادامه دادنش فقط ارزش هاشو کم می کنم و از بین می بروم.

تیلدا جز اون موجوداتی هست که از همون هفته های اول درس و کلاس و دانشکده و مکانیک با من بود ، البته در مورد تولدش احتمالا با شما صحبت خواهد کرد تو خونه ی خودش ، پس فقط همین رو می گم که تیلدا از این جا اومد ، از یک کلاس ریاضی یک ، یه درس سه واحدی جز اولین درس های مهندسی مکانیک! ...





این روز ها غرق در انقلاب روسیه هستم تا جهانی شدن و جهانی سازی رسانه همراه با چیز های دیگه! اما پیشنهاد می کنم کتاب " تاریخ انقلاب روسیه " تروتسکی رو حتما بخونید ، البته اگه به این مباحث علاقه دارید.. کتابش هزار و هشت صد و خورده ای صفحه است که در سه تا فایل پی دی اف قابل دانلود است... می تونین با سرچ همین کلمه بالا تو گوگل آدرسشو پیدا کنین!

نخودی و گاو هم در دست احداث است! به قسمت چهارمش رسیدم، اینو هم دوست دارم ، یک کار هست که اکثرن کلاژ کار شده...

اینم آدرس تیلدا

www.tildaslife.blogspot.com

و این هم آدرس سه جلد کتاب انقلاب روسیه تروتسکی

کتاب تاریخ انقلاب روسیه جلد اول ( دانلود)

کتاب تاریخ انقلاب روسیه جلد دوم (دانلود)

کتاب تاریخ انقلاب روسیه جلد سوم (دانلود)

نظرات

  1. fogholade ast,che farkhonde roozi ham motavaled shod,bacheye jange:d

    پاسخحذف
  2. salam, are yadame , oo rooz azat porsiidam, tilda yanii chiii to gofty riaziii khoondii ?goftam are manam mechaniciam,..... yadesh bekheir

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های پرطرفدار