من ته زنجیرم!

خب ، من واقعن هنوز هم نمی دونم که می خوام به کی لینک بشم ، اونم تو وب، ولی به هر حال این بازی رو دوست دارم چون حداقل باعث شد که یک کم در این مورد فکر کنم ، برای همین هم ممنون از کاوه گیلانی (لابدان) که هم منو دعوت کرد و هم باعث شد که به این موضوع فکر کنم.

نمی دونم منظور از اینکه به یک نفر لینک شم ، اونم در وبلاگستان یعنی چی؟ یعنی هیچ تصوری ندارم، وبلاگ هایی هم هستن که خیلی خیلی دوسشون دارم و می خونمشون ولی خب با نویسنده های اون ها چندان در ارتباط نیستم ، شاید گاهی کامنتی بذارم، اما اصولن همه ی این بلاگ هایی که در گوگل ریدر جان تشریف دارند و هی بالا و پایین می روند می خونم و دنبال می کنم، گاهی هم اگه وقت بشه یا نظری باشه کامنت می ذارم، حالا اگه منظور این هست که خوندن این بلاگ ها برام جالبه ، که خب تقریبن همه ی بلاگ های این لیست خوبن و جالبن برای من ، اما اگه منظور لینک شدن به یه فرد خاصه، فکر نمی کنم که اینطوری باشه ، چون تقریبن هیچ کدومشون رو نمی شناسم!

نظرات

  1. ببینم تو دنیای واقعی به کی دوست داری زنجیر بشی ؟
    تو دنیای مجازی که به همه زنجیر کردی خودت رو با این توضیحات :)

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های پرطرفدار