توسعه و تضاد + تیلدا


نمی دونم چی شده بود که دستم به کار نمی رفت که تیلدا رو باز آپ کنم شاید به دلیل حرف های بعضی دوستان بود که می گفتند برای آپ کردنش عجله نکن و خوب حق هم داشتند چون برای درست کردن هر کدوم از تصاویر تیلدا باید کلی وقت بذارمو و برای همین رسیدن یک جا به داستان و تصویر خیلی سخته ، و اون هم به این دلیل که تیلدا یک داستان آماده نیست که من براش تصویر سازی کنم ، بلکه تصاویر و داستان به موازات هم پیش می رن و فکر می کنم این خیلی وقت بیشتری می گیره.

در هر صورت امروز هم بعد از یک هفته تیلدا ی من آپ شد و امیدوارم که از این به بعد بتونم به طور هفتگی به آپ شدن تیلدا ادامه بدم و شما هم جمعه به جمعه تیلدا رو ببینین!

از کتاب 557 صفحه ای " توسعه و تضاد ، کوششی در جهت تحلیل انقلاب اسلامی ایران و مسائل اجتماعی آن " حدود 320 صفحه خلاصه برداری کردم و تقریبا 230 صفحه باقی مونده. که اگه بتونم اون 230 صفحه باقی مونده رو هم خلاصه برداری کنم ، تو همین وبلاگ خلاصه اون رو می ذارم.


این بار ، بر خلاف همیشه مطلبمو برای گیلانیان فرستادم ، اونم چند روز زودتر از موعد مقرر!


نظرات

  1. منتظر قسمت های بعدی هستم !
    راستی حالتون بهتر شد ؟!
    انشاالله که شده باشه !

    پاسخحذف

ارسال یک نظر

پست‌های پرطرفدار